23 Ekim 2015

İzledim | Dizi: Narcos

Narcos



Wagner Moura

Yapım: 2015 - USA
Tür: Suç - Drama
Süre: 60 Dak.
Yaratıcı:  Carlo BernardChris BrancatoDoug MiroPaul Eckstein
Oyuncular: Wagner MouraBoyd HolbrookPedro Pascal 
IMDB Puanı: 9,1 / 10

Kolombiya'lı uyuşturucu kaçakçısı hatta baronu Pablo Escobar'ın hayat hikayesi.



MimE Notu: "hayat hikayesi" diye romantik bir giriş yapıp, adam çok çile çekmiş diye devam edeceğimi sanmayın. Çok acaip bir hikaye bu!

Öncelikle dizinin anlatımı ile başlayalım...
Amerikalı polis memuru / narkotik dedektifi Murphy (Boyd Holbrook)'dan dinlediğimiz hikayenin anlatım dili hem trajikomik hem de ironik. Yani ağlarken güldüren, güldürürken ağlatan bir tarzı var ve bu tarz, alışkın olduğumuz anlatım tarzından çokça farklılaşması sebebi ile diziye kanımca +1 puanı kafadan ekliyor.


Dedektif Murphy (Boyd Holbrook)

Hikayeden bahsedecek olursak...
Korkutucu derecede gerçek ve gerçek olamayacak kadar sinir bozucu!
Uyuşturucu, bağımlılık, para ve mafya dörtgeni içerisinde insan öfkeden kuduracak duruma gelebiliyor hatta bazı sahneler insanın ruhuna oldukça "ağır" gelebiliyor. 
En azından benim hissiyatım tam olarak da buydu!

Diziyi benim açımdan başarılı kılan 3. nokta ise kastın başarısı. 
En basit hali ile açıklamam gerekirse; ilk görselde gördüğünüz dizideki Pablo Escobar. Aşağıdaki görsel ise gerçek Pablo Escobar.
Benzerlik sizce de şaşırtıcı değil mi?


Pablo Escobar
Dizinin jeneriğinde zaten tüm ana karakterlerin gerçekteki görsellerine de yer verilmiş. Yani adamlar kısaca diyor ki; kast öyle olmaz böyle olmaz. Madem hikaye gerçek, eee o zaman oyuncular da benzer olsun...

Diziden o kadar bahsetmişken Pedro Pascal'dan bahsetmeden geçemeyeceğim.


 Javier Peña (Pedro Pascal)
Dedektif Javier Peña olarak izlediğimiz Pedro Pascal, Game of Thrones'daki Prince Oberyn rolü ile gönlüme taht kurmuş, kendi dizi tarihimde izlediğim en acı -ve de korkunç- ölüm sahnesi ile kendisine veda etmiştim.  Bu rolde de çok başarılı bulmama ve çok severek izlememe rağmen hala içimde bir yerde Prince Oberyn ölmeseydi de o rolde izleseydim daha iyi olurdu diye de düşünmüyor değilim. 

Amerika'da Netflix Kanalı'nda 28 Ağustos 2015 tarihinde ilk bölümü yayınlanan dizi, 10. bölümünün yayınlanmasının ardından çokça da ses getirerek ilk sezon finalini yaptı.
2. sezon başlangıcı için henüz bir tarih açıklanmasa da gelecek biliyoruz ve bekliyoruz.

:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder