25 Şubat 2016

İzledim | Dizi: The Revenant

The Revenant - Diriliş




Yapım: 2015 - ABD

Tür: Macera, Dram
Süre: 156Dak.
Yönetmen:  Alejandro González Iñárritu 
Senaryo:  Mark L. Smith , Alejandro González Iñárritu 
Oyuncular: Leonardo Di Caprio, Tom Hardy

IMDB Puanı: 8,2/ 10

Öncelikle şunu açıkça belirtmem lazım; Iñárritu açıkara en sevdiğim yönetmenlerden biridir. Sırf bu nedenden ötürü filmi +1 puan ile izlemeye başladım desem yalan olmaz. Titanic'deki vasat oyunculuğundan sonra bundan da bir cacık olmaz dediğim Leonardo Di Caprio ise beni yıllardır her izlediğim filminde şaşırtmayı başarıyor. Aksine artık bu adam böyle senaryoları nasıl buluyor demekten kendimi alıkoyamıyorum.


Demek ki neymiş? Tek film ile karar vermemek lazımmış. 

Yukarıdaki mini itiraftan da anlaşılacağı üzere ben filmi çok beğendim. Anlatım dilini, alt mesajlarını oldukça sıra dışı ve net buldum. 


Ve o dönemin hayatta kalma savaşında verdikleri acımasız mücadelenin oldukça gerçekçi canlandırıldığına inanıyorum. 


Bu yıl bu adam (Leonardo di Caprio) alsın bu Oscar heykelciğini arkadaş! 
O mimikler, acı, tiksinme, nefretle karışık gurur ifadesi tek bir yüzde nasıl buluşur? Vücut dilini hiç söylemiyorum bile. Gerçekten çok çok çok başarılıydı.



Tom Hardy'i de asla yabana atmamak lazım. Bin bir surat oldu resmen kendisi. Mad Max'de farklı bir yüz, The Revenant'ta bambaşka bir yüz ve karakterle karşıladı bizi. Naçizane kocaman bir alkış kendisine...


Sözün özü... izleyenler izlemeyenlere izletsin, seyre doysun efendim.

Selamlar!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder