7 Mart 2017

İzledim | Film: Moana

Moana






Tür: Animasyon
Süre: 107 Dak.
Yönetmen: Ron Clements, Don Hall
Senaryo:  Ron Clements, Jared Bush
Seslendirenler: Auli'i CravalhoDwayne JohnsonRachel House 

IMDB Puanı: 7,8 / 10

Son derece keyifli ve tatlı bir Disney yapımı olan Moana, benim gibi anime sevenler tarafından ilgi ile izlenecek.



Posterinden de görebileceğiniz üzere Moana'da kullanılan renkler, çizimlerin sevimliliği insanın içini açıyor. 


Suyun dünyamız, doğamız ve hayatlarımız için ne kadar önemli olduğunun bol bol anlatıldığı bu eğlenceli animasyonda, denizin hayat bulmuş haline inanamadım. Sanırım kamera ile tropik bir denize dalsak hemen hemen aynı görüntüyü elde ederiz.


Ben hem çok sevdim, hem de çok keyif aldım.


3 yorum :

  1. Animasyon severim. Genelede küçük kardeşlerim ile izlerim lakin onlar sinemada izlemiş, bunu izleyeyim ben indirip bir ara, iyi aklıma getirdiniz :)
    Teşekkürler... :))

    YanıtlaSil
  2. Animasiyaları mən də çooox sevirəm. Moananı izləməmişəm. Mütləq izləməyə çalışacam. Bu arada blogunuzu yeni kəşf etdim. Və çox sevdim :) Sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, çok sevindim :) Moana'yı inanın çok seveceksiniz, son derece keyifli bir animasyon.

      Sil