8 Mayıs 2018

İzledim | Dizi: Daredevil


Daredevil






Tür: Aksiyon
Süre: 54 dak.
Yapım: Drew Goddard
Oyuncular: Charlie Cox, Vincent D’Onofrio, Deborah Ann Woll
IMDB Puanı: 8,7 / 10


Yine bir Netflix yapımı olan Daredevil, ilk iki sezonunu büyük bir seyirci kitlesi kazanarak tamamladı. Marvel’ın en iyi işlerinden biri olarak kabul edilen bu efsanevi karakterin yer aldığı dizinin üçüncü sezonun ise 2018 yılı içerisinde başlayacağına dair rivayetler var.


Aslında tüm amacım yine bir Marvel olan Defenders’ı izlemekti ama Defenders’dan önce Daredevil, sonra Punisher ve en son Defenders izlenmesi gerektiği, aksi takdirde dizinin çok havada kalacağı yorumlarını okuyunca rotamı Daredevil’e çevirmiş bulundum.

Tüm Marvel karakter hikayeleri bir yana Daredevil’in hikayesi bir yana diyerek girizgahımı yapıyor ve gözlerine gelen kimyasal bir madde dolayısı ile görme yetisini kaybeden Matt Murdock’un muhteşem dövüş yetilerine kavuşmasını büyük bir keyifle izlediğimi belirtmek istiyorum.



Daha önce de birçok defa yazdım. Ben ciddi bir Marvel severim. Neredeyse ekranlara ya da beyaz perdeye aktarılmış tüm yapımlarını izledim (hala gönlümün efendisi Ironman). Daredevil karakterini, o bir sanat eserine bürünen dövüş sahnelerini, Charlie Cox’un görme engelli bir süper kahraman olmasını da çok severek izledim. Kötü adamların hikayelerinin naif bir şekilde anlatılmasını, repliklerin ince espri ögeleri ile buluşturulmasını da oldukça ilgi çekici buldum.

Ama ikinci sezonun ortalarında Daredevil’in artık gereğinden fazla uzatılmaya başlanmış dövüş sahnelerinden çok sıkıldım hatta birçok bölümü bitiremeden uyuyakaldım. Bu hali ile bana biraz kitlenmiş bir yapım haline gelmeye başladı. Yapımcılar da aynı sorunu yaşadıklarını düşünmüş olacaklar ki; 2016 yılından bu yana 3. sezon başlayamadı.

Punisher yazısı ayrıca gelecek...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder