22 Ocak 2016

Dizi Meydan Okuması | 8. Gün

8. Gün: Bu sezon gösterilen diziler arasında en sevdiğiniz hangisi?

Bu soruyu bu sezon gösterime girenden ziyade bu sezon da gösterilen dizi olarak yorumluyor ve yanıtımı şöyle veriyorum:


True Detectives






1. sezonunu Matthew McConaughey ve Woody Harrelson ile izlemiş, 2. sezonunun ilk kadrosu açıklandıktan sonra heyecanla beklemeye başlamış hatta ve hatta tam da burada yazmıştım.
Colin Farrell, Rachel Mc Adams, Taylor Kitsch, Vince Vaughn ve Kelly Reilly ile izlediğimiz 2. sezondan sonra artık 3. sezonda nasıl bir kadro bizi bekler bilemiyorum.
İlk iki sezonu kıyasladığımda birinci sezon senaryosunun açık ara önde olduğunu söyleyebilirim ancak ikinci sezonda bu kadro ile o senaryo birleşince.. BUM!
İzlediğim Diziler yazısında da yazmıştım, en çok oyunculuğunu merak ettiğim ve True Detective'e kadar sadece komedi oyuncusu olarak izledim Vince Vaughn'dı.

Vince Vaughn
Merakıma değmiş.
Kendisi meğer inanılmaz bir dram oyuncusuymuş.
Gözleri ile oynamada ustaymış meğer...



2 yorum :

  1. Vaughn olmasa bence o sezon dibi bulurdu fakat harika oynamış ki Rachel ve Colin de çok iyidi bence ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın ama Vince Vaughn ile kıyaslayınca bence onlarınki daha tahmin edilebilir oyunculuklardı benim için.

      Sil