9 Şubat 2017

İzledim | Film: Suicide Squad

Suicide Squad - Gerçek Kötüler



Tür: Macera, Fantastik
Süre: 123 Dak.
Yönetmen: David Ayer
Senaryo:  David Ayer
Oyuncular: Will Smith, Jared Leto, Margot Robby, Jai Courney, Cara Delevigne
IMDB Puanı: 6,3 / 10

Devlet gizli bir görevde yer almak ve dünyayı kurtarmak üzere, dünyanın en azılı suçlularını hapisten çıkartarak özel bir ekip kurar.


MimE Notu: Artık benim film yazılarımı okuyanlar biliyor. Böyle fantastik filmleri (özellikle Marvel, ki bu film DC Comics) çok seviyorum. Bu filmin fragmanını gördüğüm andan itibaren büyük bir iştahla gelmesini bekliyordum (yazmak bugüne kısmet oldu... o ayrı mesele).

Fakat ne yazık ki hiçbir filmi bu kadar bekleyip, bu kadar hayal kırıklığına uğradığımı hatırlamıyorum. O mis gibi fragman, o şahane soundtracka rağmen kötü oyunculuğun kötü senaryo ile buluştuğu fena bir film izledim.

Bu filmin yorumuna son derece negatif başladığımın farkındayım ama öyle enerjik ve aksiyon dolu bir fragman izledikten sonra insan karşısına çıkan filmin de aynı özellikleri taşımasını bekliyor.

Genel yorumu bir tarafa bırakmak gerekirse; filmin makyajları ve kostümleri çok güzeldi.
Gerçi yanan adamın makyajını da pek beğenmedim ama olsun... Sen yapabiliyor musun ki desen? Yapamıyorum yani... :)




Margot Robbie "Harley Quinn" karakteri ile efsaneleşmiş resmen. O deliliği, makyajı, çılgınca çiğnediği sakızı ile filmin açık ara en güzel oyununu çıkaran karakter olmuş. 


Harley Quinn & Joker

Jared Leto ise "Joker" karakteri ile her zamanki kalitesini korumuş. Bu adam da Tom Hardy gibi 1001 surat, çok hayranım kendisine.

Yalnız benim oyunculuğuna en çok şaşırdığım kişi "Boomerang" karakteri ile Jai Courney oldu. Yani en son Die Hard serisinde (A Good Day to Die Hard) 40 dakika deliler gibi araba kullanırken bırakmıştım kendisini ve böyle bir performansı kesinlikle beklemiyordum. Deliliğin sınırında ama çok çok komik bir karakter çıkarmış, bayıldım. 
****spoiler***
Unicorn sevdasına dem vurulması da çok keyifli bir detaydı.



Boomerang
Will Smith her zamanki gibi dünyayı kurtarmak için elinden geleni ardına koymayan bir rolde. Zaten dünyayı kurtarmak diyince sizin de aklınıza bir Tom Cruise, bir de Will Smith gelmiyor mu?




Gel gelelim bu film ile ilgili yaşadığım en büyük oyuncu hayal kırıklığına...
Cara Delevigne nam-ı diğer Enchantress.
Çok kötü oyunculuk. Nokta.
Bakalım Luc Besson'un Valerian and the City of a Thousand Planets'de nasıl olacak durum? 


Enchantress
Ve izlemeyenler için Bohemian Rhapsody melodileri ile Suicide Squad trailerı...





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder