16 Şubat 2017

Kırtasiye Çılgınlığı

Kırtasiye alışverişini çok seviyorum.

Çocukluğumda da böyleydim, yetişkinliğimde de böyleyim. Sayısını bilmediğim kadar çok defterim var (hatta tam da burada yazmışım).

Kalemlerimi kimseyle paylaşmaktan hoşlanmıyorum, çalışma masamda yerlerinin değişmesini sevmiyorum. Hepsine aynı özen ve ilgi ile yaklaşmak hoşuma gidiyor.
Ajandamda (ki onu da kendim çizdim ve bullet journal yaptım) stickerlar ve washi tapeler kullanıyorum ve bundan büyük keyif alıyorum.

Geçtiğimiz aylarda ise Instagram üzerinden bir kırtasiye keşfettim: H&S Kırtasiye.
Sahibi Yeliz Hanım çok ilgili ve bilgili. İnanın yetişebildiği kadarı ile her sorunuza yanıt verip, yönlendiriyor.

Kabalcı Kitapevi'nin muavimlerinden biri olan ve kapanmasıyla derin bir üzüntüye haiz olan ben, H&S'nin ürün çeşitliliğini görünce...
Tabii ki hiç dayanamayarak hem ihtiyaçtan hem de meraktan azıcık alışveriş yaptım.
Temsili ben :)



House of Holland kalem kutusu
Lamy dolma kalem mürekkepleri
Inoxcrom Charuca tükenmez kalem
Artline Stix tükenmez kalem

Kalem kutum elime geçtiğimden beri aşk yaşıyorum. Plastiği çok kaliteli ve kokusuz. Rengi ve kendine has büyük fermuar yapısını çok sevdim. Şimdilik kalemlerimi koyarım ama önümüzdeki dönemde makyaj çantası ya da çanta içi ıvır zıvır düzenleyicisi olarak kullanmam da çok muhtemel. Kesinlikle ziyan olmayacak ve her daim elimin altında duracak bir kalem kutusu.


Uzun zamandan beri Lamy dolma kalem kullanıyorum, o kadar çok seviyorum ki; başka bir dolma kalem almaya hiç ihtiyaç duymadım. Genellikle kalemim ne renkse, içerisinde o mürekkep kartuşunu kullanıyorum. 

Bu bağlamda Türkiye'de turuncu ve neon yeşili mürekkebi hiç görmediğim için hemen aldım. Mor ve turkuaz mürekkepler ise mevcut kullandığım mürekkeplerin yedekleri oldu.





Inoxcrom Charuca, içerisinde mavi mürekkebi olan bir tükenmez kalem. Karpuzlu ve filli olanları da vardı ama ben kirpilisini tercih ettim. 

Son olarak Artline Stix tükenmez kalem... Dış kaplamasının lego gibi olmasına vurularak aldığım bu açık pembe renkli, siyah tükenmez kalemin turkuaz ve moka renkleri de mevcut.

Bu yeni cicilerim benim kendime doğum günü hediyem olsun mu?
Olsun!
:)

Keyifli yazmalar, keyifli okumalar olsun...

8 yorum :

  1. ama bunlar çok güzellll :) ve nice senelere bu arada ....

    YanıtlaSil
  2. Ay harikalar Anlam yaa... ben de çok seviyorum kırtasiye alışverişini! Lamy'lerde de acayip gözüm var ama alamadım bir türlü. Bullet journal işine de baktım baktım, yapabilecekmişim gibi gelmedi, bıraktım. Doğum günün ne zmana şekercim ya? Yakınız galiba birbirimize? :) İyi ki doğdun o zaman, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bence makyaj seven çoğu insan kırtasiye seviyor. Renklerin tutkunuyuz sanırım:)
      Benimki 20'si.
      Senin de doğum günün kutlu olsun canım. Yaşasın Şubat doğumlular kulübü!

      Sil
    2. Hahaha aynen Anlam'cım, o zaman renk! :)))
      Ve eveeet, yaşasın Şubat doğumlular!!!! Pazartesi kutlarız madem ;) Öperim!

      Sil
  3. Çok teşekkür ederim:) Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. hs kırtassiye online satışa başlamadan önce arkadaşımdan rica etmiştim istediklerimi alması için. isteklerim bitmiyor ama o yüzden online alışveriş seçeneği çok iyi oldu. ^^
    Aldıklarına bayıldım hepsi birbirinden güzel, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırtasiye ihtiyaçları hiç bitmez! :)
      Çok teşekkürler:)

      Sil