8 Ekim 2014

Sonbahar Ara Öğünü

Havalar soğumaya başladı artık...
Öğleden sonra acıkmalarımızda da bizimle birlikte olacak sıcak ve samimi bir dostumuz olmalı değil mi ama?


Kakaolu Süt nam-ı diğer Hot Chocolate




Kaynattığımız sütün içine bir tatlı kaşığı toz kakao atıyoruz (Süt sevmiyorsanız su da kullanabilirsiniz). Toz kakaoyu tüm marketlerden bulabilirsiniz ama benim favorim Kuru Kahveci Mehmet Efendi'de satılan kakaodur.

Sıcak çikolata dediysek şeker boğmuyoruz tabii bu zat-ı şahaneyi...

Ama "İlla da şeker olsun! Şekersiz içemem ben!" diyorsanız biraz bal ya da zevkinize göre pekmez koyabilir ve böylece rafine şekerin kötücül etkilerinden uzak kalabilirsiniz:)


Buyurun size hem doyurucu, hem lezzetli, hem de sağlıklı bir ara öğün. Sadece sizin için değil, okuldan gelen çocuğunuz için de sağlıklı bir alternatif.

Şimdiden afiyet olsun... ayrıca sıcacık ve lezzetli günler de sizinle olsun.

4 yorum :

  1. Ya bu yazılara bayılıyorum ben. :) Kuru Kahveci Mehmet Efendi'nin sadece kahvelerini kullandım, kakaoyu da çok merak ettim şimdi.
    Ara öğün konusu benim çok dikkat ettiğim düzenini tutturamadığım bir şey malesef, çok iyi fikir oldu bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok mutlu oldum işte buna:):):)
      Şimdiden afiyet olsun, çok sevgiler:)

      Sil
  2. Işte şimdi cnm kakaolu süt istedi cancagazim😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hiç üşenmem yapar getiririm sana.. Yeter ki iste

      Sil