23 Ekim 2014

Şekersiz Günlerin Sonu

15 Eylül'de başladığım şekersiz günlerimin sonu gelmiş de geçmiş bile...

Gelelim çıkarımlara;
1. İlk günler zor geçti. Lamı cimi yok! Etiket okumaktan bi hal oldum.
2. Şekeri sadece meyveden almaya çalıştım. Yalnız burada dikkat edilmesi gereke bir nokta var; çok meyve yiyip de yine vücuda şeker yüklememek lazım. Az ve öz iyidir.
3. Bayramda kendimi çok zorlamadım. Bir dilim baklava (gerçekten sadece 1) ya da bir kaç çikolata yedim. İTİRAF!
4. Meydan okumaya başladığım günden yaklaşık 10 gün sonra, içinde rafine şeker bulunan bir şeyler yememeye alıştım. Şu an bir parça bitter çikolata bile yesem ardından koca bir bardak su içme ihtiyacı hissediyorum.
5. 2 kilo verdim. Benim için normal çünkü düzenli spor yaptığım için kas ağırlığım fazla. Daha da kilo kaybına uğramak istemem. Unutmayın! Hedef sağlıklı olmak, zayıf değil!
6. Dondurma yememek benim için gerçekten zormuş. Evde yaptığım dondurmalar kesmedi bu sefer beni:) (tarif için buraya) Ama yine de yemedim. GURUR!

Benim çıkarımlarım bu kadar... Umarım siz de dener ve sonuçları benimle paylaşırsınız.

Bu arada;
Geçen hafta toplantı aralarından birinde acıkmış bir halde Starbucks'da buldum kendimi.
Limonlu Parfe aldım. Yoğurtlu olduğu ve diğer yiyeceklere göre nispeten sağlıklı geldiği için denemek istedim.
Sonuç hüsran oldu:(
Yoğurt değil resmen pudingdi... İçinde limonun ekşiliğinden eser yoktu. Sadece bir kaşık aldım ve gerisini yiyemedim.


Bu da pozitif bir çıkarım bence:)


2 yorum :

  1. süper olmuş bence, istesen de artık eskisi kadar şekerli yiyemezsin sanırım
    ne güzel.
    not: bu yorumu yazarken bir yandan browni yiyor elif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :):) Afiyet olsun Elif'cim:)
      kesinlikle yiyemiyorum ama canım hiç istemiyor da değil... şimdi doğruya doğru:)

      Sil