17 Eylül 2015

İç Döküş | El Alemin Çocuğuna Dokunma Arzusu

Bu yazı tamamen bir iç döküş yazısıdır.


Hayatım boyunca çocukları uzaktan seven biri oldum. Tanıdığım insanların çocuklarını daha doğrusu bebeklerini sevmeden izin aldım, ellerimi yıkadım ve sadece ayaklarına dokunmak sureti ile sevdim. Çünkü çok küçük ve bu dünyanın mikroplarına karşı savunmasızlardı.
Tanımadığım insanların bebeklerini ise sadece uzaktan ve "gözümle" sevdim, o gülümsemeyen nemrut annelerine bile gülümsedim ve yanlarından maşallah diyerek geçip gittim. Çünkü o suratsız annelerine rağmen bebekleri her bebeğin olduğu gibi çok güzel ve masumdu işte...

Şimdi...

Biz Dora ile yakın mesafede dışarı çıkacaksak, arabasını almıyorum. Koyuyorum kangurusuna pıtır pıtır gidiyoruz. Henüz çalışmaya da başlamadığım için pazar alışverişlerinde kanguru çok pratik ve de keyifli oluyor.
Pazar tezgahlarında Dora'ya tüm sebze ve meyveleri koklatarak gidiyorum. 
Pazarcılar deliymişim gibi baksalar da çok mühim değil, ben çok keyif alıyorum.

Konudan saptığımı düşünmeyin sakın...

Pazarda bir teyze güruhu var ki; kızımın saçlarına dokunmasalar sanki ölecekler!
(Dora "hirsute baby" denilen, saçları uzun nadir bebeklerden biri:) Burada bir maşallahınızı alırız artık:))

Hatta kafanızda canlanması için saçının ve de tipinin aşağıdaki bebek Tom gibi olduğunu söyleyebilirim. Makaleyi okumak isterseniz Tom'un fotoğrafının altına ilgili linki ekliyorum. 
(Tom'a da bir maşallah lütfen.)

Photo credit: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3185221/Maybe-s-hair-editory-Parents-reveal-tiny-babies-mane-attraction-moment-born.html
İşte bu teyze güruhu hiç hoşuma gitmiyor.
Teyzecim sev, sevme demiyorum ama uzaktan sev.
Hem şarkıda da "seni uzaktan sevmek aşkların en güzeli" demiyor mu zaten?
El kadar bebeğin  hatta el alemin bebeğinin neden saçlarına, yanaklarına dokunmak istiyorsun?
Pis misin, temiz misin, 2 dakika önce nereye dokundun ne bilsin bu kadın?

Bu arada yanlış anlaşılmasın, çocuğu uzaktan dahi sevilirken nemrutlaşan o kaknem kadınlardan değilim. Aksine güzel enerjiye inanan biriyim ama uzaktan sev bebemi.
Dokunsan ne geçecek eline?
Biliyor musun bu bebenin öz dedeleri bile daha yanaklarına dokunmaya kıyamadılar?
Sen kendini kim sanıyorsun güzel teyzem?

Oh! 
Rahatladım!

5 yorum :

  1. Hay diline kalemine sağlık.. ben bebek çocuk delisiyim ve de dokunmatikimdir..yani konuşurken severken dokunmayı çok severim... ama konu bebekse anne babanın nabzını ölçmeden sormadan asla bebeği yakından sevmem.. izin verirlerse de en fazla kıyafetinden göbeğine gıdı gıdı gibi bişiler yaparım yaklaşırım o kadar... eşim dostumsa ellerimi sabunlar öyle eline ayağına dokunurum.... loğusa zamanı bu yüzden çok yaş dökmüşlüğüm var yakın bi akrabay elini yıka dedim diye başıma gelmeyen kalmamıştı :( seni çok iyi anlıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de önümüz bayram, öpmek isteyen akrabalardan nasıl koruyacağız bakalım?:(

      Sil
  2. Beni öpmeyin gibi yazılı bodyler var ya onlardan mı giydirsen... bi lokma anlayan olsa kardır

    YanıtlaSil
  3. Süper fikir! Ben buna bir bakayım. çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. bi de doktor özellikle söyledi salgın varmış sakın öptürmeyin dedi falan diye söyleyip dur..tabi eşin de sana ortak olmalı..bazen eşler aammman abartma modunda olunca kimse takmıyor ama hem baba hem anne diyince tırıslıyor

    YanıtlaSil