22 Ağustos 2016

İzledim | Film: Now You See Me - The Second Act

Now You See Me 2  - Sihirbazlar Çetesi 2





Yapım: 2015 - ABD
Tür: Aksiyon - Macera
Süre: 129 Dak.
Yönetmen : Jon M. Chu
Senaryo:  Ed Solomon
Oyuncular:  Jesse Eisenberg, Mark Ruffalo, Woody Harrelson, Lizzy Caplan, Dave Franco, Daniel Radcliffe, Morgan Freeman
IMDB Puanı: 6,8/ 10


Mahşerin Atlıları olarak izlediğimiz Sihirbazlar Çetesi'nin, ilk filmin devamı niteliğindeki sihirle yürüttükleri hem hak hem de hukuk dağıtma operasyonlarını şov ile birleştirmeleri.





MimE Notu: Açık ara bir pazar akşamı laylaylom filmi!
İkincisini de aynı isimle yani Now You See Me olarak izlediğimiz filmin değişen ve ekibe yeni katılan tek karakteri Lula olarak izlediğimiz Lizzy Caplan (ilk filmde kadın karakter olarak Isla Fisley'i Henley olarak izlemiştik).


Lizzy Caplan - Lula

Lizzy Caplan'ı siz ilk nerede gördünüz bilmem ama benim hayatıma Masters of Sex'deki sevimli asistan olarak girdi kendisi. Mimikleri ile insanı yüksek derecede güldürebilme yeteneğine sahip bir oyuncu olduğunu düşünüyorum. Sırf bu açıdan bile bakıldığında, 2. filmin kadrosunda yer alması çok iyi olmuş.

Woddy Harrelson'ı da iki karakteri birden canlandırırken izlemek gerçekten çok keyifli, ki kendisinin oyunculuğuna nasıl ölüp biteceğimi bir Quantin Tarantino (yönetmen Oliver Stone) baş yapıtında yani Natural Born Killers (Katil Doğanlar)'ı izlediğimde anlamıştım. Bu nedenle bu konuya girmiyor ve bu kadar sert yüz hatları olan birinin bu kadar naif mimikler ile oynamasını çok eğlenceli bulduğumu belirtmek istiyorum.

Woody Harrelson
Filmde bence oturmayan tek karakter Daniel Radcliffe. 
Daniel Radcliffe
Zaten yıllarca Harry Potter olarak izlediğimiz birinin sihirbazlar (magicians) arasında bilim adamını canlandırıyor oluşu yeterince trajikomik değilmiş gibi, bir de filmdeki tabiri ile de adam/çocuk tavırları çok ham duruyor. Hangi skalada göreceğimi anlayamıyorum. Sakallı bir çocuk hissiyatı bırakıyor ve nedense oyunculuğunu hiç beğenmiyorum. İzlediğim başka filmlerinde de aynı şeyi düşünmüştüm, şimdi bu kadar iyi oyuncular arasında iyice sırıtmış gibi geldi. 


Eğer bu tarz kafa yormayan, çok mantık aramayacağınız, eğlenceli ama macera dolu filmlerden hoşlanıyorsanız bu filmi de kesinlikle seveceğinizi söyleyebilirim. Yalnız filmin ilk bölümünü de izlemeden, ikinciyi izlemeyin. Zira ilk filme ilişkin ilgili çokça detay ve anımsatma ögesi barındıyor. 
Bu arada şunu fark ettim ki; Mark Ruffalo ve Morgan Freeman'ın dahil olduğu her filmi izleyebiliyormuşum. 


Not: Morgan Freeman'ın narrator (bu kelimeyi ifade eden tek bir Türkçe sözcük olmadığı için bu şekilde kullanmak zorundayım. Seslendiren ve anlatan desem doğru olabilir sanırım) olduğu belgeselleri izliyor musunuz? Ben inanılmaz keyif alıyorum da... 


Not 2: Dave Franco'yu Ronaldo'ya benzeten bir ben miyim yahu? :)


Dave Franco / Christiano Ronaldo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder