2 Ocak 2015

Sağlıklı Kahvaltı Alternatifleri | Healthy Breakfast Ideas

Hep çok sağlıklı beslendiğimi düşündüğüm hayatımın aslında en sağlıklı dönemini şu an yani hamileliğimde yaşıyorum. 
Ufaklığın sağlığı için hem dışarıda hem kendi evimde yediğim her şeye maksimum özeni göstermek zorundayım.
"Hadi anladık dışarıda her şeyi yemiyorsun da evde ne yapıyor olabilirsin?" diyenleri duyar gibiyim.
Mesela omlet ya da menemen gibi yumurtanın nispeten daha sıvı olduğu yiyecekleri bile herhangi bir sıvı nokta kalmadan pişiriyorum. Rafadan yumurta ya da sahanda yumurta dediğimiz lezzetlere zaten uzaktım ki; siz de hamileyseniz kafadan yumurta yani katı yumurta ile barışmanızı öneririm.

Her yediğim besinin son derece hijyenik ve iyi pişmiş olmasının yanı sıra "iki kişilik beslenme"den uzak durmak da bir diğer önemli nokta. :) 

Vazgeçemediğim tek şey ise kahvaltım.





- Organik light süt (çay ve kahve ile vedalaştığım için en yakın arkadaşım sevgili süt:))
- Omlet - 1 yumurta ve baharat çeşnili
- Köy biberi
- Beyaz peynir
- Zeytin
- 2-3 ceviz
- 1 dilim kepek ekmeği






- Süzme yoğurt
- Yulaf ezmesi
- Ananas
- Frambuaz
- Çiğ badem
- Çiğ fındık







- Organik light süt
- Kepek ekmeğine kaşarlı tost
- Köy biberi
- Zeytin









Evet, yediklerime özen gösteriyorum.
Hayır, diyette değilim. 
Sağlıklı beslenmek için de diyette olmak zorunda değilim.

Sağlıklı, sağlıcakla, mutlu kalın.
abt


instagram: motionismyemotion

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder