22 Mart 2016

Doğum Sonrası Spor Günleri

Artık Dora 10 ayını doldurmuş bir bebek ve annesinin (yani benim) ciddi anlamda spora ihtiyacım var. 
Fiziken değil belki ama ruhen resmen aç kaldım spora.


Daha önceleri hep yazdım.
Dora'ya hamile kalmadan önce;
- Düzenli olarak pilates, 
- Shaun T'nin interval training programlarından dönüşümlü olarak Insanity ve T25 yaptım.
- Toplantımın olmadığı ve havanın müsade ettiği günler sahilde bisiklete bindim. 
- Her yere yürüdüm.

Benim için bu süreç kafiydi.

Hamileliğim sırasında ise düzenli hamile pilatesi yaptım ve yürüdüm.

Doğumdan sonra ise hem süt verdiğim hem de zamanım olmadığı için gerçek anlamda HİÇBİR ŞEY yapmadım. 

Şimdi ihtiyacım var derken, ne demek istediğimi anlıyorsunuz değil mi?

Ben hamilelik, doğum derken Shaun T 2015 yazında yeni programının lansmanını yaptı. 


INSANITY MAX 30




İsminden de anlaşılabileceği gibi Insanity Max 30, otuz dakikalık bir program. Yine 60 gün boyunca haftanın 6 günü yapıyorsunuz, pazar günleri ise boş. 
Daha önceki Shaun T. deneyimlerimi okumak için buraya lütfen.
Insanity Max 30 web sitesi ise:
https://www.beachbody.com/product/fitness_programs/insanity-max-30-workout.do 

Ve ben dün itibari ile 18 ayın sonunda bu programa Cardio Challenge ile başladım.

İnanın çok ama çok zorlandım. Bir çok yerde aşağıdaki görselin sol tarafında gördüğünüz Insanity Max 30 modifier / yardımcısı Danielle'i takip etmek durumunda kaldım hatta.


Gördüğünüz gibi herkes sıçrarken, Danielle aynı hareketi tek bacağını kendine çekerek yapıyor.

Bugün yürüyemem sanıyordum ama gayet iyiyim. Demek ki derinlerde bir yerde hala sağlam kaslarım var ve kış uykusundan uyanmak için beklemedeler.

Bir de bu aralar kafam o kadar dağınık, yüreğim o kadar yorgun ki; bu şekilde hızlı ve sağlam spor yapmak bana çok iyi geldi.

Ne demişler?

Sağlam kafa, sağlam vücutta bulunur.

Yani...



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder