22 Mart 2016

İzledim | Film: Burnt

Burnt - Çok Pişmiş



Tür: Komedi, Drama
Süre: 101 Dak.
Yönetmen: John Wells
Senaryo:  Steven Knight, Michael Kalesniko
Oyuncular: Bradley Cooper, Sienna Miller, Daniel Brühl
IMDB Puanı: 6,6 / 10


Dahiyane bir aşçının kariyerini uyuşturucu sorunu ile mahvetmesinin ardından, üçüncü Michelin yıldızını alabilmek uğruna her şeye sıfırdan başlamasının hikayesi.











MimE Notu: Bazı oyuncular var ki; her filmini izlemekten keyif alıyorum. Bradley Cooper da onlardan biri. Hele ki 2005 yapımı televizyon serisi Kitchen Confidential'ı keyifle izlemiş biri olarak, Cooper'ı  mutfakta tekrar izlemeyi kaçıramazdım.



Şimdi doğruya doğru, Burnt öyle ahım şahım bir film değil. Ama bir pazar akşamı, kucağınızda kocaman patlamış mısır çanağı ile pazartesiyi sendromsuz olarak karşılamak isterseniz; bu filmi izlemelisiniz. (Yani bu zamanda ne kadar olabilirse işte :/)

 Bu filmde en çok sevdiğim şeylerden biri de Sienna Miller'ın altını kazıttığı, önde kahküllerini kısa bıraktığı şahane saçları oldu!
Şu an saçlarımı öyle kestirsem mi acaba diye düşünmüyor değilim.


Sienna Miller & Bradley Cooper

Sienna Miller

2 yorum :

  1. O saçı ben de istiyorum da cesaret edemedim :) bradley inanılmaz bakışlara sahip! Ben de hep beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte hep bunlar o garip mavi gözlerinden:):)

      Sil