21 Mayıs 2014

T.25: Challange accepted!

Bugün T25'in 31. günü. Bu hafta sonu itibari ile ilk etap tamamlanmış olacak.

Peki nedir bu T25?


Focus T25 beachbody'nin 2013 yazında lanse ettiği her biri 5 hafta süren ve alpha, beta ve gamma olarak adlandırılan 3 etaplı bir antrenman programı.  Programın yaratıcısı Shaun T. (ben kendisi ile geçen yıl Insanity Workout sayesinde tanışmış ve yine sayesinde 8,5 kiloyu 63 gün gibi kısa bir sürede tarihin puslu sayfalarının arasına atmıştım.)


İsminden de anlaşılacağı üzere Focus T25'ün tek bir workoutu sadece 25 dakika sürüyor ve Shaun T 25. dakikada "TIME!" diye bağırdığında baştan aşağı terlemiş bir halde kalakalıyorsunuz. Programın mottosu "0 rest, 100 % results" yani "dinleme yok, % 100 sonuç var" 



Insanity ile kıyaslandığında hafif bir program olmasına karşılık, beslenme düzeninize paralel olarak kilo verdirme konusunda hiçbir eksiği yok.

Shaun T antrenmanları yaptırırken nelere dikkat etmeniz gerektiğini detaylı olarak anlatıyor, yanında en yakın arkadaşı ve Insanity'den "the machine" olarak tanıdığımız Tania da modifier yani yardımcı olarak yer alıyor. Tania hareketleri daha kolay bir şekilde yaparak, yorulduğumuz noktada hız kesmememiz için destek veriyor.
* Herkes plank pozisyonundayken, Tania mat üzerinde kneeling plank yapıyor.

Programı daha detaylı incelemek ya da öncesi-sonrası fotoğrafları / videoları görmek isterseniz, aşağıdaki linkten gerekli tüm bilgiye ulaşabilirsiniz.
www.beachbody.com/product/fitness_programs/focus-t25-workout.do

Ben şu anda programın 31. günü yani Alpha - Total Body Circuit'i tamamladım. Kilomda herhangi bir artış ya da azalma söz konusu değil ama bu tamamen benden kaynaklı bir durum. Yeme-içmeme olması gerektiği gibi dikkat etmemekle birlikte, her gün de antrenman yapamadım. (Bazı günler moduma göre pilates ya da yoga streching yapmayı tercih ettim.) Before-After fotosu çekmeyi unutan biri olarak şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki, karın kaslarımdaki gözle görülür farklılık beni gerçekten çok mutlu ediyor.

Focus T25 takvimleri de sırası ile aşağıda yer alıyor.

Focus T25 Alpha Takvimi


Focus T25 Beta Takvimi

Focus T25 GammaTakvimi


Daha detaylı bilgi için ise beachbody'nin web sitesini ziyaret edebilirsiniz.
http://www.beachbody.com/





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder