22 Mayıs 2014

Spor Kıyafetlerim // My Training Outfit

Sizi bilmem ama benim spor esnasındaki performansım, giydiğim outfit ile %100 doğru orantılı.


Insanity gibi max interval training ya da t25 gibi focus interval traininge dayalı ve nihayetinde bol terleme garantili bir antrenman programım varsa, eşofman ya da tshirtlerden kaçarak uzaklaşıyorum.

Bugün ne giydim?

Bugün egzersiz olarak Focus T25 Alpha - Cardio ve programdan bağımsız olarak kol çalıştım.


Alt olarak tercihim Nike Dri-Fit kapri tayt
Üst olarak tercihim ise yine Nike Dri-Fit sports bra

Spor esnasında her zaman Dri-Fit ürünlerini tercih ediyorum. Bu ürünler outdoor/indoor farketmeksizin spor esnasında terimi ciddi anlamda emiyor, kumaşın tene yapışma hissi kesinlikle yok, bunalma hissi yaratmıyor ve en önemlisi terledikten sonra tshirt gibi nemli kalmıyorum. Nike Dri-Fit ürünlerini keşfetmemin ardından  başka bir marka arayışına girmedim. Bu yüzden ne yazık ki başka markalar ile kıyaslama yapamayacağım...


Ayakkabı olarak Nike Shox Qualify 2 ve çorap olarak yine aynı markanın havlu çorabını kullandım. Spor esnasında havlu çorap hayat kurtarıyor:) Bilenler bilir, anlar:)

Kol egzersizim için Altis - Heavy direnç lastiği kullanıyorum. Tabii ki bu şahsi muhterem sadece kol için değil bacak, karın ve streching için de her zaman yanımda.  

Yandaki görselin fonunu da oluşturan matım ise Delta. Yer egzersizleri için ideal olduğuna inandığım matımın kalınlığı ise 15 mm.  




Spor yapmak için fitness salonlarına ihtiyaç duymayan, evinin salonu kendine yeten benden bugünlük bu kadar... Ne yaparsanız yapın, hareket etmekten vazgeçmeyin. İnanın daha iyi hissedeceksiniz! :)

** bu yazı reklam değil, tüketici görüşüdür. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder