26 Haziran 2014

Pilates Kıyafetlerim // My Pilates Outfit

Yine bir perşembe akşamı...
Yer: Pilates Plus
Saat: 20:50 suları


21:00 dersimin başlamasını bekliyorum. Acaba bugün başıma neler gelecek?

Karnım mı? Kalçam mı? Yoksa bacaklarım mı nasibini alacak bugünkü dersten?
Ne olursa olsun mutluyum, ders bitimindeki kas ağrısını seviyorum.
Bence "kas ağısı candır!" :)


Neyse...

Daha önce de söylemiştim; hangi sporu yaparsam yapayım rahat ettiğim kıyafetler kullanmayı seviyorum. Kıyafetler ne kadar uygun olursa, spor esnasındaki performansım da doğru orantılı olarak artıyor.

Bugün ne giydim?


Alt: Nike Legend Tight Girls' Capri Pants - Gri

Üst: Nike Pro Women's Sports Bra - Pembe
       Oysho Atlet - Gri


Giydiğim spor kıyafetleri her zamanki gibi Dri-Fit. Hafifliği ve teri giysinin alt tabakasından üst tabakasına geçirmesi sebebi ile vazgeçemediğim tek ürün grubu onlar desem hiç de abartmış olmam sanırım. 

Unutmadan...

Anlaşalım lütfen; Plates değil Pilates

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder