1 Temmuz 2014

Kalbimin attığı Bozcaada... - 2

Döneli bir haftadan fazla oldu ve daha şimdiden özledim seni Bozcaada!

Denizinin berraklığı...

Limanının güzelliği...


Sokaklarının samimiyeti...



Çiçek Pastanesi'nin lezzeti...
**Kavala kurabiyesi, badem ezmesi yenmesi şiddetle tavsiye edilir.**
Birkaç günlük kaçamaklar olur artık:)

Böyle doğal, böyle cıvıl yer özlenmez mi?
Hele bu bakış açısına sahip insanların yaşadığı yer?
Haksız mıyım ben şimdi?
Aklınız dolu ise, hiçbir yer boş değildir / BAKKAL - Bozcaada


Kaldığımız ve her sene aynı keyifle gittiğimiz güzel otelimiz: 9 ODA
Otelin nefis kahvaltısını kaçırmayın.Şule Hanım'ın elleri ile yaptığı salçadan, mayasız poğaçadan yemeden gelmeyin :)

9 Oda'nın çok sevgili işletmecisi Şule Ulusoy'un el emeği, göz nuru çantaları...
Hastasıyım bu üretken, çalışkan insanların!



Bir önceki Bozcaada yazımda anlatmak istediğim her şeyi, dönüş yolunda vapurda BOZTİD (BOZCAADA TURİZM İŞLETMECİLERİ DERNEĞİ) imzası ile okudum.

Fotoğraf iyi olmadığı için yazıyı aşağıda paylaşıyorum.

 BOZTİD der ki;


Adamızda yerel ürünlerimize, kültürel mirasımıza ve geleneklerimize saygı gösteren, gürültü yapmayan, aracını ara sokaklara park etmeyen, toplu taşıma araçlarını tercih eden, su ve elektriği israf etmeyen, çöpünü ortalığa atmayan, doğal yaşama saygılı misafir başımızın tacıdır.



BOZTİD

Başka ada yok!



Bilmem anlatabildim mi?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder