17 Nisan 2015

İzledim | Film: Fifty Shades of Grey

Fifty Shades of Grey - Grinin Elli Tonu



Yapım: 2015 - ABD
Tür: Drama, Romantik
Süre: 125 Dak.
Yönetmen: Sam Taylor-Johnson
Senaryo: Kelly Marcel (senaryo), E.L. James (roman)
Oyuncular: Dakota Johnson, Jamie Dornan, Jennifer Ehle 

IMDB Puanı: 4,2/ 10

Üniversiteden mezun olacak Anastasia Steel'in, genç, zengin ve otoriter Christian Grey ile olan erotizm ve aşk dolu hikayesi.


MimE Notu: Filmin hikayesini bu kadar basit anlatmak istemezdim ama bu kadar basit gerçekten. Bilmeyen kaldı mı bilmiyorum ancak Grinin Elli Tonu E.L. James'in aynı adlı romanından uyarlama bir serinin ilk filmi. Tüm dünyada Sevgililer Günü'nde gösterime giren film, ciddi bir gişe başarısı elde etti.
Tüm kitapları okumuş biri olarak, filmin detaylar bakımından havada kaldığını söyleyebilirim. Kitapların da edebi gücünün yüksek olduğu söylenemez, bildiğimiz o bir çırpıda biten aşk romanlarından aslında ama kitabı okumasaydım film bana çok daha boş gelirdi eminim.

Oyunculuklar da öyle aman aman değil, normal. Belki de sıradan.

İzledim mi? İzledim.
Okudum mu? Okudum.
Başka?
Başka bir şey yok. Hepsi bu.



Bir de bu kitapların / filmlerin normal olmayan her şeyi normalleştirme çabası yok mu? İnanılır şey değil.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder