10 Eylül 2014

İzledim | Film: Neighbors

Neighbours - Kötü Komşular


Yapım:2014 - ABD
Tür: Komedi
Süre:97 Dak.
Yönetmen: Nicholas Stoller
Oyuncular: Seth RogenRose ByrneZac Efron
Senaryo: Andrew J. CohenBrendan O'Brien


IMDB Puanı: 6,4 / 10



Yeni çocuk sahibi olmuş 30'lu yaşların başındaki genç çift, gürültülü, söz dinlemeyen ve parti düşkünü genç komşularından kurtulmak için türlü türlü numaralar denerler.

MimE Notu: Seth Rogen gerçekten izlenilesi bir komedyen. Bir adamın her filmi komik olabilir mi? Olabilirmiş. :)
Filmin konusu da çok eğlenceli ayrıca 30'lu yaşların başındaki bir çok çiftin bebek gelirse hayatım ne olacak, acaba eskisi gibi devam edecek mi, biz yaşlı ve monoton bir çift miyiz? sorularına da güzel bir yanıt niteliği taşıyan bir film olduğunu düşünüyorum.
Neighbors benim Zac Efron'u izlediğim ilk yapım. Çok bir şey kaçırmamışım ama genç kızların bu adam için neden çıldırdığını artık az çok anlayabiliyorum,  tam bir "teenage" tipi. Yalnız kendisinin spor hocası ve/ya beslenme koçu ile çok tanışmak istediğimi de eklemeden geçemeyeceğim.:)

Unutmadan...
Bakmayın siz notuna motuna! 
Bu filmi izlerken gerçekten çok eğlendim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder