14 Eylül 2014

İzledim | Film: Teenage Mutant Ninja Turtles

Nefis bir Cuma gecesi filmi:)


Yapım:2014 - ABD
Tür: Aksiyon, Komedi, Macera
Süre:101 Dak.
Yönetmen: Jonathan Liebesman
Oyuncular: Megan FoxWilliam FichtnerWhoopi GoldbergMos Def, Will Arnett
Senaryo: Kevin EastmanPeter Laird, Josh AppelbaumAndré Nemec, Evan Daugherty


IMDB Puanı: 6,4 / 10


MimE Notu: Bu filmin konusunu aktarmaya hiç gerek görmüyorum. Neden mi? 80 - 86 doğumlu çok insanın en sevdiği çizgi filmlerden biri olduğu için, çizgi filmi izlemeyen kimsenin ilgisini çekeceğini pek düşünmüyorum. Sevenleri ise zaten konuya hakimdirler:)

Çok özlediğim bu 4'lüyü 3D olarak izlemek ayrı bir keyifti. Espriler yerinde ve güncel, detaylara hakimiyet tamdı. April O'Neil'in sarı ceketi dahil her şey tam da çocukluğumda hatırladığım gibiydi yani...

Ben şahsen çocukluğuma döndüm, darısı sizin başınıza.

COWABUNGA!  

:) :) :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder