10 Eylül 2014

İzledim | Film: Transcendence


Transcendence - Evrim

Yapım:2014 - ABD
Tür: Drama - Bilim Kurgu
Süre:119 Dak.
Yönetmen: Wally Pfister
Oyuncular: Johnny DeppRebecca HallMorgan Freeman 
Senaryo: Jack Paglen


IMDB Puanı: 6,4 / 10




Yapay zeka konusunda araştırma yapan Will Caster bir suikaste kurban gider. Ondan kopmaya henüz hazır olmayan eşi ise olmadık bir algısal deney ile Will'i yapay zeka olarak tekrar hayata döndürmeye çalışır ve başarılı olur. Will ise bu gücünü insanların biyolojisini ve teknolojiyi değiştirmek üzere kullanacaktır.

MimE Notu: Her filmde (ve de dizide) olduğu gibi bu filmde de kendi izlediğimden çıkardığım konuyu aktarmaya çalıştım. Konunun çok karışık geldiğinin farkındayım ki izlerken de öyle... 
Açıkçası Johnny Depp ve Morgan Freeman isimlerine kapılarak konusunu IMDB'den bile okumadan izlemeye karar verdiğim bu filmden hiç keyif almadım. Görüntü efektleri ve ses kesinlikle şahane ancak ben konudan 70. dakika itibari ile koptum ve o beklediğim bağlantı noktasını bir daha yakalayamadım.
Filmi izlerseniz ne düşünürsünüz bilemiyorum ama teknolojinin bu şekilde ilerleyebilecek olması da beni biraz ürküttü. Sanırım film yapımcıları bizi yavaş yavaş geleceğe hazırlıyorlar.

Mutlu Çarşambalar!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder